sista dagen för..

50öringen.. så kanske måste kolla igenom barnens spargrisar så dom inte har en förmögenhet på 50öringar:)
har idag varit iväg o handlat på willys. fick med mig lite hem men inte så mycket som jag hoppats på men men.. har hunnit baka en kycklingpaj, gjort en räkgegamojsan till bakpotatisen som vi ska äta ikväll. fixat inför imorn o även dagen efter det :) ska snart gå till dagis o hämta lite tvätt då vi har städhelg på dagis. som städansvarig så har jag lite o göra kan man säga. ska bli skoj o städa den här gången då alla har skrivit upp sig sen återstår det o se om alla dyker upp.

hänt på sistonde? mycket.. o lite..
dagis går toppen.. barnen stortrivs trots långa dagar ibland..
joan har börjat jobba.. det börja bra med en sjukvecka..
o jag stortrivs på jobbet.. jeans is the shit.. väntar bara på en schema vilket kan kännas lite jobbigt..
på söndag har vi kickoff.. skoj tycker jag :)

som vanligt har jga redan börjat med julklapparna till hjärtegrynen.. o självklart så har jag köpt lite presenter till skruttans födelsedag:) oktober o november är det mänga som fyller år så det känns som att det kan bli mycket nu.. men men får se vad vi hinner med:)

det var det typ..
får se om vi kommer igång med bloggandet igen eller om jag har tröttnat lite..
ha en underbar dag!!!


RSS 2.0