pepparkaksbak

idag har jag o albin bakat pepparkakor medans syster tyra sov.. han var så duktig. sötaste killen rullar degen till en lång mask o så säger han åhh titta här mamma o stoppar in halva i munnen.. busunge.
jag har haft en ledig helg.. igår var vi iväg på 2st kalas.
om barnen var trötta på kvällen? o jaaa.. om jag var helt slut? o jaaa.. men oj så trevligt det var. tänk vilka underbara människor vi har runt omkring oss.
ikväll så ska jag iväg på utbildning på jobbet o efter det blir det julbord. hur mys som helst. mammi kommer hit o tar barnen eftersom joan jobbar.

nu ska jag väcka sovande tyrisen för vi ska gå ut o njuta av solen :)

kram kram!!

kusin vitamin..

äntligen har barnen fått sig en liten kusin.. emelie föddes i måndags.. underbara fina flicka :)
jag var över till dom idag.. o Ni bara strålar.. så otroligt fin med sin lilla emelie i famnen.. tur att dom bor så nära.. kommer sluta med att dom ber mig att lämna dom i fred..
det här med barn är juh så häftigt.. kärleken till sitt barn är så otroligt stark. att få se dom växa o bli en egen person.. en egen vilja..
ligger nu med en sovandes prinsessa på ena sidan av mig i soffan medans prinsen ligger o halvsover på andra sidan.. underbara barn!!!

har en ledig helg med dom.. ska bli stressigt men mysigt.. 2st kalas.. pepparkaksbak o en massa bus <3

2a helgen

magsjuka är som sagt inge kul fast hellre magsjuk än kräksjuk.. *ta i trä* den saken är klar. var vaken länge inatt.. inte så roligt att springa på toa hela tiden :(
jätte konstigt att ingen annan i familjen blivit dålig.. *ta i trä*

idag har mina barn varit jätte duktiga.. dom har klätt granen tillsammans.. julmusiken spelade o jag hejade på typ. fick finjustera på slutet :) joan satte upp stjärnan sist o då dansade tyra glädjedansen :) finaste tjejen. Iår har vi kommit överens om att ha granen i barnens rum.. så dom är riktigt stolta nu. ska skriva brev till tomten ikväll oxå :) albin har kollat igenom ALLA leksakskataloger o ringat in massor.

ibland är det skönt o vara sjuk..
*inga bajsblöjor
*ligga i soffan o bli ompysslad av underbara barn o man
*inte laga mat
kan juh hoppas på att man förlorat ett kilo eller två oxå :)

så roligt var mitt inlägg..
trevlig helg gott folk!!

RSS 2.0