go natt

säger bara det.. tur jag har en semester att se framemot. så jäkla mycket jobb så ögonen går i kors.
ibland önskar jag att jag hade ett eget företag. dagen har varit sjukt rolig o bara flyggit förbi.
min vän Plumpis har en vän som öppnade eget nere på malta. en av mina drömmar ;) så jäkla häftigt.
påvägen hem köpte jag med mig pizza. så nu har vi släckt överallt o ätit morötter o dip framför tvn.
jag nickar till hela tiden.. så fort jag har en ledig dag får jag uppdatera mer med lite bilder oxå :)

snabbis..

inte bloggat på ett tag då det varit mycket jobb.. chefen har varit på bali så då blev det lite fler timmar för mig.
har nu bokat en solresa till cypern med två underbara människor. längtar som en tok, speciellt efter snöfallet igår.
åker bort en vecka o lämnar både barn o gubbe hemma. ska bli skönt o få vara bara louise för ett tag.
har nu 3lediga dagar.. försöker göra nytta blandat med mystid med barnen o gubbe.
gjorde en lyckad lasagne till middag.. njutit av två solpromenader.. tagit ett varmt bad själv..

trevlig helg!

kärlek

Ååå vad jag älskar mina underbara ungar..

 


kaos blandat med kärlek

i veckan så blev det kaos i vardagen..
barnen har varit febersjuka blandat med hosta, tur att joan är hemmapappa. men just den här veckan var han tvungen o åka till arbetsförmedlingen i 2 omgångar plus att vi hade jour på dagis i onsdags. jag var tvungen o jobba heldag då chefen är på semester o extrapersonalen finns redan på schemat så det räcker. det slutade med att min! pappa kom över o var barnvakt. vilken lycka. barnen blev jätte glada o jag kände mig så glad oxå. min pappa har inte alltid funnits där, utan det är ett speciellt förhållande vi har.

gårdagen jobbade jag extra.. bra med pengar :)
till middan så var stora familjen samlad. mys med tacokväll.
sen så fortsatte jag min myskväll på krogen med underbara emilia o massor av andra vänner. hade så jäkla kul, så helt plötsligt så var kl halv tre. skynda hem för o sova. vakna imorse av att båda barnen var galna o skulle ligga på mig för att jag inte skulle försvinna. så det blev en krammorgon :)

så idag är jag ledig..
ska bara ta det lugnt o mysa med min familj :)
kanske ut på en promenad senare eftersom det är så otroligt fint väder..
känns verkligen som våren är pågång..

RSS 2.0