12/12

ska strax iväg till papsen, han opererades igår, minisken typ. ska dit o laga mat o kanske dammsuga så han slipper tänka på det. bror min ska vara där oxå. kuligt, blir inte att man träffar dom alltför mycket. vid halv fyra ska mamsen hämta upp oss då vi ska åka till andra brors skola o kolla på luciatåg:) så självklart har jag packat ner tomtedräkten så albin kan heja på emil:)
hade lite svårt o somna igår tankarna for genom huvudet, suck. har kommit underfund med att nästa inlägg kommer vara ett inlägg där man skriver av sig (kan bli tråkigt o läsa men det här är min blogg om mitt liv) har inte riktigt gjort det ännu. alltså livet som mamma, när jag väntade albin o massa annat. såå nu är det dags o göra sig iordning. ha en finfin dag! kramar

jag håller på o blåser på albin


Kommentarer
Postat av: zara

ååå vilken sötnöt på bilden =)

2007-12-13 @ 09:49:49
URL: http://zarabara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0