älska tisdagar!!!

idag har det varit en sån där härlig dag! maria o flippan va här o lekte lite imorse. blev lite kaffe o massa prat medans barnen lekte:) efter att dom gått så somnade albin i vagnen o rullades ut på balkongen. som mamma prövar man allt möjligt för att se vad som passar albin o om man ska börja med nya rutiner så han kommer i säng tidigt o vaknar lagom. men det e svårt. just nu e han vaken o springer runt o e helt speedad:) hahah efter albin vaknat så åkte vi iväg till barkarby. skulle hitta nya skor till mig men det gjorde jag inte suck! blev helt slut sen shoppade vi lite på jysk o rusta. sen så ville joan till ikea! wii. slutade med korv mums. när vi kom hem blev det god middag o såklart bettan o fruarna snart börjar systrar o bröder, måste juh bara blogga av mig lite:) har nu bokat lokalen här på vår gård så 3februari så ska det bli kalas för albin o lite mig:) nu så ska jag försöka natta killen. så god natt för mig! herrå
image54
leker

Kommentarer
Postat av: Emilié

Ja, se vad man kan hitta på nätet =P
Det är bara bra med mig, hur är det med dig?

2007-12-05 @ 20:03:38
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0