fredag o lördag

igår var vi på kista närakut med albin. både joan o jag kände att albins hosta är inte som den ska o det va tur det, han har någe skit i lungorna. så nu ere medicin som gäller. så när vi kom hem så gav vi han lite, o han kräktes som en gris. usch, stackarn. men dom andra gångerna har det gått bra. hoppas att han blir bra snart. till middan kom ida över blev fläskfile med pommes o sallad o kall sås mums. efter middan blev det massa sport. vi har köpt ett nytt spel till wiin. winter sports 2008. skit kul skrattade hela tiden. man åkte skidor, bob som jag sög på o skriskor o curling. så jäkla kul. nån gång vid ett tror jag ida gick hem. vi spelade i 4timmar typ, men det kändes som max 1 timma. jag kom på andra plats mellan oss ida vann o behöver jag säga vem som kom sist??? heheh fast joan va asgrym på skidor o det va verkligen inte jag o ida.

imorse så vaknade albin tidigt suck var helt slut. blev en tripp till kista. köpte 100kronors julklappen till jul. sen blev det lunch på donken. helt ok. så nu sitter jag här hemma, killarna vilar o snart tror jag maria o björn ska komma med wilgot. då ska jag nypa o kramas massa med han:) hoppas ni får en finfin kväll! kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Skall gå in o kolla gensast! Joo du alllllt e fint :D Hur e de själv ?

2007-12-15 @ 22:14:18
URL: http://emmoa.blogg.se
Postat av: panki

Jag vill spela wii snart!

2007-12-16 @ 17:16:41
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0