julmiddag o sovmorgon

var på julmiddag med jobbet igår. var trevligt men inte alltför god mat.  kom typ hem till halv tolv. såklart så somnar man juh inte på engång men när jag väl somnat så sov jag himlans gott. vaknade typ tre gånger under natten men somnade genast om. vid elva så gick jag upp eftersom albin skulle komma runt halv tolv. han plocka undan lite. det var så mysigt o få träffa albin igen. han var så kramig. fixade lite gröt o sen blev det att han somnade i min famn. mysigt!!!! sen bar det av till sumpan på "me and i" party hos elin. shoppade en tröja med formulet bilar på, den var även till nedsatt pris. passar utmärkt för min budget:) tog tempen på han som visade att han hade 39grader feber, inte så konstigt han e så grinig o lugn. så nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer så vi kan börja med middan:) pommes med korv mums. herrå

Kommentarer
Postat av: Emilié

Vad roligt!
Jag åker bort över jul och nyår, vad blir det för eran del? Kramen

2007-12-09 @ 19:05:26
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: Lotte

låter kul :)
hoppas ni har en bra dag

2007-12-09 @ 22:18:36
URL: http://swea199.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0