morgonpromenx

vaknade av joans väckarklocka imorse. usch va trött jag var. låg o drog mig ett tag, joan tog albin o bytte blöjan. skönt:) sen så blev det en snabb frukost för att sen rusa till husby o möta upp ida o gå till kista. hängde en stund o sen blev det bussen hem. albin somnade bara vi kom in typ. så jag har letat nappar. han har sammanlagt 8st tror jag att det är:) hittade tre som var borta, en e spårlöst försvunnen. o två e i vagnen o två i sängen. sen så har vi tappat bort en napp för sisådär 3månader sen som fortfarande e borta. hur kan dom försvinna??? snart ska vi till bvc o mäta o väga:) ska bli intressant. han måste väga över 10kg nu o va typ 78cm lång. får väl se sen hur rätt jag har:)
rensade kompisar på facebook igår. hahah låter nördigt men folk har juh lagt till en o sen inte skriver något. vad är det för mening? jag har säkert oxå lagt till någon o sen inte skrivit något så jag rensade lite. tog säkert bort någon jag inte skulle men då får den väl adda igen:) nu ska jag göra mig en macka så magen blir lite mätt:) herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0