shoppa

har varit o shoppat lite idag, inget kul. bara massa mat o grunka till jul. usch gick på massa hundralappar. var hem till min mormor o även min faster o sa hej. kul o träffa dom eftersom man inte hinner göra det alltför mycket nu för tiden. så när jag kom hem så fick jag en mysig kram av albin. så härligt att få åka iväg o sen komma hem till en mysig kille eller två:) till middan så var charlie här o käkade, blev wok. riktigt gott blev det. så nu spelar dom en massa wii o jag har läst lite skvaller o ska snart gå o lägga mig o läsa vi föräldrar:) imorn kommer mamsen förbi o lämnar emil, vi ska julpyssla o så. o sen ska hon lämna allt mat vi köpte idag.
imorse så åkte min farmor till sjukhuset:( suck, varför händer det bara en massa tråkigheter?
 har väl inte hänt så mycket mer idag. så herrå

Kommentarer
Postat av: ullis

Hoppas allt blir bra med farmor din. Ses pa jul, ska bli riktigt trevligt :)
Kram Kram

2007-12-20 @ 05:37:36
URL: http://pixlers.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas det är bra med din farmor!! Ska hålla tummarna!!
På tal om wii... Ja slog EN annan åkare i slalom när jag spelade på lättaste nivån, skojja inte att jag var stolt :)

2007-12-20 @ 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0