snodd lista:)

En lista...
som jag tagit från plumpan

Hur tidigt stiger du upp? när albin vill runt niotiden typ
Vem/vilka vet mest om dig? linnea, mamma o joan
Vad ska du göra ikväll? hmm går det något bra på tv? bara ta det lugnt o va hemma o mysa med albin
Var har du ont? huvudet oftast. för lite sömn. går o lägger mig alldeles för sent o går upp tidigt
Är du bra på att måla? hahah nej inte riktigt min grej
Vem kramade du senast? albin
Vad heter dina husdjur? räknas albin;) haha har inga.
Har du körkort? nej:( men ögonen är på bättringsväg så snart kanske man kan ta tag i det.
Favoritgodis? surt o blandat MUMS
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska typ.
Sparare eller slösare? jag är nog en blandning. när jag slösar så slösar jag snålt eller hur ska man säga? jaja
Har du några homosexuella vänner? ja
Bio eller promenad? bio hinns inte med nu för tiden så det blir väl härliga promenader.
Är du kittlig? nja lite grann skulle man väl kunna säga
Rädd för insekter? jo lite. så små o äckliga kan vara överallt blää. usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0