stan

var inne i stan idag, träffade linnea o mackan o fikade lite, sen så mötte jag upp sarah o käkade på max. blev en massa prat om allt mellan himmel o jord. linnea o sarah är dom människor som känner mig bäst genom livets gång, nu är det väl joan som känner mig bäst men. linnea har funnits för mig sen ettan typ ända upp till nian. första kyssen, ciggen.. allt sen i gymnasiet så blev det lite sarah o när vi tog studenten så satt jag o sarah som nästan ihop. bodde tillsammans festade o reste en massa. mycket har vi varit med om. är därför så kul o få träffa dom. sen så har jag kollat på greys anatomy. så bra. såg på tre avsnitt. me löv it. så nu ska jag gå o lägga mig o mysa med joan , fryser så om fossingarna. hahah go natt o kramar

Kommentarer
Postat av: Ida

Åker till Norge idag jag :) Om nån timme. Ska bara packa först... och fara till kista en snabbis och köpa lite grejjer :)

2007-12-06 @ 09:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0