tjuvkika

idag när jag satt i vardagsrummet o glode på tvn så hör jag hur tyxt det blir i albins rum. bäst o gå o kolla vad som hänt. vad får jag se. han har klättrat upp i sängen o sitter bland alla julklappar o pillar. tur att han inte öppnade något:) fick besök av dio o hans familj idag. så småkillarna bytte julklappar. båda va helt ointresserade av paketen. men dio blev glad för sin bamsebok medans albin glodde mest på roomservice. när dom gått så började albin kika lite i sin bamsebok. fick ett samtal av min äldre lillebror han va lite sugen på o få komma över o umgås lite. kul. så jag mötte upp båda brosorna i sollentuna. vi har kikat lite på tvn o snart kommer joan hem med spel:) så ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0