tröttmössa

va så trött imorse så jag inte ens vaknade av joans väckarklocka. så när jag vaknade vid nio så fick jag panik o tänkte att nu har joan försovit sig men då va han borta. 15minuter senare så kommer mamma med bror min. albin blev helt till sig o blev som vanligt helt speedad:) så det blev en promenad i ösregn till lidl o köpte sallad o lite godis eftersom det är fredag:) o nu så tvättar man. albin sover o emil glor på tvn. tur att man har alla barnkanaler hahah. ska nog ta o beta har juh inte gjort det på jag vet inte hur länge.

Kommentarer
Postat av: Emilié

Låter som mysiga dagar (:
Har tyvärr inte msn på datorn, använder det aldrig längre =P
Fyller han år den 3 eller? Det vore jätteroligt!

2007-12-07 @ 14:25:43
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0