vart tog dagen vägen?

vaknade imorse vid 9.30 typ gick upp o badade albin lite. sen städade jag ur kylskåpet lite, så nu är det en aning fräschare än innan:) sen kom mamma o emil över med all mat som ska ätas i jul. sen blev det en tripp till kista. äta lunch, kolla lite grejer. fick pengar av min faster igår så jag kunde köpa en julklapp till albin. blev att jag o emil o albin åkte till solna. träffade fia o daniel, kul:) sen handlade vi en julklapp till joan o en till albin:) skynda hem eftersom vi skulle få gäster som senare avbokade. när man väl kom hem så hann man knappt andas eftersom jag skulle vidare på lägenhetsvisning åt ida. kom lite tidigt till första lägenheten, men kom in först. jag smörade på som attans. fin lägenhet. sen gick emil o jag till ica. köpte godis o sen blev det en tripp till en annan lägenhet. som oxå var helt ok. hem o kolla så middan blev bra. ugnspannkaka med glad på besök. sen kom mulle o sa hej. sen drog stora killarna till kista o shoppade mer julklappar:) så emil o jag gjorde smällkarameller, o slog in julklappar:) o nu så är jag instängd här inne eftersom joan slår in julklapp nu. ska väl snart gå o sussa men först en beta:)
herrå

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK, TACK,TACK, TACK, TACK.
Puh, orkar inte skriva mer... Kom på efteråt att jag ju hade kunnat kopiera och klistra in, bra att komma på det nu liksom ;)
Kram

2007-12-20 @ 21:47:48
Postat av: panki

Joan alår in julklappar, va han va pysslig då haha. Va det inte förra året han tog nåt begagnat papper och gjorde nåt av?
Jag jobbar dag i helgen och Darling jobbar kväll. Blä.

2007-12-21 @ 09:46:39
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0