15november

svärmor kom hem till oss igår kväll, blev att vi åkte o handla bara hon o jag,hur skönt som helst gick o strosade o behövde inte stressa, gick runt två varv i butiken o kika. köpte blöjor, välling o gröt för en månad nu hoppas jag. lite annat blev det oxå. blev donken på vägen hem. sen rensade joan o jag kartonger från källaren. tre kartonger blev en kartong o 4soppåsar:)

idag var jag iväg till mvc, har fått klippkort där nu känns det som. så trött på o åka men snart så kanske allt e bra. attans. den ena har försvunnit så det var juh lite positivt. sen blev det att skynda sig hem, fixa lunch o sen gå till öppna förskolan sjunga lite. jag har aldrig varit med om att det varit så mkt folk. sen gick vi förbi ica hämta ut böcker jag beställt till albin:)
till middan kom I hit, åkte till max o åt gotti fast nu mår jag illa. suck. snart kommer joan hem o då ska vi mysa lite o glo på tv.

ska börja planera lite för jul nu, vet inte riktigt hur många som kommer men några blir det iaf. göra en lista på vad som behövs o vad folk får för uppdrag o sen måste vi juh införskaffa årliga julklappen.. undrar vad det ska bli i år. måste komma på någe bra. o A började prata om nyår idag oxå, så det är mkt som händer snart. hoppas inte våra killar jobbar. o sen så fyller juh albin ett år snart.. måste planer o så fyller man själv år. gu va mkt det blev. får börja planera i tid..........

herrå
har hittat en sån bra låt

http://youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0