17

joan är ledig i helgen, härligt härligt så idag hämtade vi vår tv:) himlans fin tv är det. gick en sväng till lidl o shoppade mat. annars så har vi bara varit hemma o tagit det lugnt. jag har sett high school musical1 o 2 hahaha. var juh tvungen. blev morötter med dipp till. gottit!

har mublerat om i albins rum så nu äntligen är allt på sin plats. måste verkligen till ikea o shoppa lite smått o gott. lär juh bli mer än så men ändå. försöker hitta en ny spis just nu har vi juh vår indiska spis som suger. behöver en ny. skulle va toppen till jul då det ska lagas en massa mat. har juh varit klar med julklapparna sen oktober nån gång men har nu kommit på att jag glömt en eller två egentligen men den ena vet jag redan vad jag ska köpa men inte den andra:) jajaja det blir nog bra. nu ska jag gå o tvinga joan att rensa sina verktyg:) för dom är just nu på hela köksbordet o står o väntar på o få komma ner i en låda:) så tack o hej. herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Jag e på till IKEA :-)
Sa till R igår att vi borde åka dit snart.
-Varför då, du va ju nyss där?
-Ja men HALLÅ tror du ljusen är evigetsljus eller? Snart e d ju oxå och då går det åt massa ljus. SUCK.

2007-11-17 @ 22:06:33
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: panki

Jag e på till IKEA :-)
Sa till R igår att vi borde åka dit snart.
-Varför då, du va ju nyss där?
-Ja men HALLÅ tror du ljusen är evigetsljus eller? Snart e d jul oxå och då går det åt massa ljus. SUCK.

2007-11-17 @ 22:07:07
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0