äntligen

ska till mvc på torsdag sen så.. inge mer:) jag blir så glad att det snart är över.  var över hos D idag, himlans trevligt. dom drack kaffe jag vatten o kollade när småkilalrna lekte, eller albin gnällde en massa o O satt i sin stol o babblade en massa:) så gullig o när vi skulle gå då kom han fram o kramade mig lite snabbt runt benet.

såg att ikea har för varje 3000 du köper soffa för så får du 300kronor till annat på ikea. jag vill ha ny soffa NU!!!!! hur ska jag få joan o vilja ha det.. suck
hittade äntligen mina två älsklingsreklamer på you tube. såklart dom inte går o få tag på nånstans. suck va ledsen jag blir. nu ska jag gå o fixa välling för albin lär vakna här snart.

A tog sånna fina bilder igår på albin.man smälter
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0