bajs o tjock

hej känner mig gravid igen.. hahha magen är stor som ett hus, kan juh iof bero på allt jag tryckt i mig idag o magen sväller mer än vad den nånsin gjort efter att man fött barn. man behöver bara äta minsta lilla grej så sväller man en massa. typ den ena negativa saken efter att man fött barn. vissa saker gör magen mer svullen än vissa andra saker.
jajaja ska sluta klaga har juh fått mig världens goaste kille:) ALBIN
A o R har varit här, ätit middag o tittat på film, blev en av joans favoriter. den är väl inte den bästa men lite smårolig är den. käkade popcorn o smarties. mumsigt.

ok nu lite vidrigt. men men
vaknade imorse av att framför mitt ansikte låg albin med sin rumpa o på blöjan (som han knäppt upp för protestera) är massa bajs. jag börjar skrika o joan tar in han i badkaret. i sängen ligger bajs lite här o där. jag har tillochmed bajs på min kind eyyyyuuu!!!!
i albins ansikte så var det oxå bajs stackarn. blev ett långbad för oss två. joan klarade sig utan. så nu har vi bytt sänglakan:) o imorn så ska jag gå upp direkt när albin vill. ska till mvc vid 13.40. hoppas på att allt ser bra ut, eller iaf bättre ut så att det är bra snart.

var en tur till kista idag o köpte julklapp till albin, vi tänkte strunta i o köpa julklappar till han o åka till maroco men nu blir det inte så. har förlovat oss o köpt hem lite grejer istället.
så nu ska jag gå o natta albin, han lär sova gott inatt efter all lek idag:) så natti!!!

Kommentarer
Postat av: panki

Haha bajsobert.
Tack för ikväll. Jag e mått å tjock :-)

2007-11-19 @ 00:14:06
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0