ego

pratade med en av mina vänner igår. hon va ledsen, hennes pojkvän vill typ göra slut. eller han vet inte riktigt vad han känner. det värsta är att han satt o åt middag med henne o hennes familj o låtsades som om allt va bra, gjorde planer för framtiden bland annat o sen när min vän gör sig iordning för att dom ska bege sig av till han så kläcker han ut att han behöver prata. då kommer det fram att han vet inte vad han känner. men han vill inte göra slut, men han behöver tid för sig själv o tänka. när min vän säger plocka ihop dina grejer för jag vill inte ha dom, så förstår han inte varför. senare på kvällen ringer han o kallar henne älskling o ger henne falska förhoppningar. hon ber han plocka ihop hennes grejer o hennes hemnyckel så hon kunde hämta dom dagen efter när han va på jobbet o sen slänga in hans nyckel. när hon kommer dit dagen efter så har han ändå inte gjort det.

jag tycker så synd om henne, dom har varit ihop ett bra tag nu.
han är en egoist som låter henne få vänta o leva på hoppet. hon gråter tills hon inte kan gråta mer. o då har han inte gjort slut ännu. när den dagen kommer o han säger nej jag vill inte det här så kommer hennes värld rasa samman igen o samma visa upprepas.en massa gråt o sen börja bearbeta.
eller tänk om han tar tillbaka henne trots att han inte vet vad han känner för att han inser att hon är en toppen tjej som hon verkligen är o sen om nån månad velar igen.
gör henne en tjänst, dumpa henne nu, låt henne få gå vidare o inte lida, leva på hoppet som hon idag gör. du är en egoist just nu. åhh jag blir så arg. måste skriva av mig.




Kommentarer
Postat av: Emma

Sköönt att höra :D:D Joo de e fint med mig, mår dåligt i perioder o vissa dagar e bra :d Ja bor kvar med johnny och flyttar väl hem igen eller till en egen lgh i min hemstad, :P :D:D

2007-11-04 @ 13:32:00
URL: http://emmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0