frädag

oj, har visst inte bloggat på nån dag. jaha vad har hänt i mitt intressanta liv?? har färgat håret:) härligt, äntligen mörkt igen. åt god lasagne igrå med ida my friend, tvättat. o sen har jag fått upp all julpynt, jag älskar det. det är så mysigt:) speciellt på kvällen när det är mörkt o allt julpynt lyser:) i löv it. vad händer idag da? ska väl vara med joan som äntligen är ledig efter typ hundra dagars arbete med skittider. synd att det är så tråkigt väder ute bara:(

 
lite julpynt o sen en bild på killarna från när vi va i stan:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Blev ju ganska snygg den där stjärnan ändå när det var mörkt :)

2007-11-30 @ 12:08:00
Postat av: leopardia

ah, vet hur det känns. hela mitt hår är en enda utväxt, måste färga!
den där tårtspaden i form av sko är förresten från lagerhaus. jag bara älskar den :)

2007-11-30 @ 13:33:26
Postat av: Carolina

haha ja, det kanske är svårt att lära dom vara tysta på tunnelbanan när de är så där små...men dom där ser ju snälla ut :)

2007-12-04 @ 11:33:52
URL: http://neurath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0