gnällig morsa lixom

igår var vi på loppis på öppna förskolan, köpte ingenting men sålde ett par byxor o en mössa:) sen blev det promend till kista. där vi mötte upp joan, gick runt lite. lekte lite på br. sen åkte vi hem, fixade välling till albin, o sen gick vi hem till I käkade tacos, o sen till efterrätt så blev det himlans god äppelpaj. gluttade lite på tv o sen blev det promenad hem. tur det så mycket mat som man åt. hahah

imorse när vi vaknade så badade albin en massa, han hade himlans roligt. efter gröten så åkte jag o albin tilll huddinge för o leka med L, blev lunch o glutta lite i affärer. har inte varit i huddinge centrum på hundra år. sen kom E o vi mötte upp T o R. handlade lite på affären o sen åkte vi hem till T. där albin sprang runt o gjorde hyss:) stannade kvar på middag eftersom joan jobbar sent. hann nätt o jämt med pendeln hem. när vi kom till sollentuna så  var det typ 10minuter kvar till bussen skulle komma. jag sätter mig på bänken o försöker roa albin, när två tjejer i 15års ålder kommer o ställer sig brevid vagnen o börjar röka. o jag tittar på dom o dom titta tillbaka o fattade inte varför jag glodde så jag var juh tvungen o säga till dom o gå därifrån eftersom all rök kom på albin. va fan tänkte dom på. jag är en gnällig jävla morsa men va fan. hur giftig är inte den där röken o det är juh inte så lätt för albin o gå sin väg.

så nu har vi äntligen kommit hem o nu tittar vi på idol som albin älskar. han diggar tydligen mest andreas o maries första låtar. får se hur det blir andra varvet:) han e så mysig. han typ kommer upp i soffan nu o kryper runt som en galning. helt plötsligt så slänger han sig baklänges o skrattar en massa o ställer sig upp igen o gör om det. galning. hahah. nu börjar andra halvan.. ha det gött! kramar

Kommentarer
Postat av: panki

Hahaha gnällmorsan!

2007-11-23 @ 22:06:02
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0