härliga serier

har tittat på favoriterna idag

Fula bettan
fruarna
brötter o söstrar

så jäkla bra var dom allihop.

idag var jag inne i stan med elin o dio. blev en himla lång dag men fick lite gjort hälsade på isabelle caroline cicci o maria. o handlade julklapp o lite grejer till mig:) så jag kan börja skärpa mig;) killarna är juh bara så härliga. dom blir så stora när dom är tillsammans. busiga oxå. har hittat så mkt grejer som albin vill ha men det får bli till julklapp eller kanske ettårspresenter. måste kanske börja planera ettårskalas oxå. sen fyller man juh år själv . får slå ihop det eller något. hyra lokalen. hmm? måste tänka ut något bra. sen ska vi på julmiddag med jobbet den 8december, albin ska sova hos mormor. hur ska jag klara av det??  det är så bra för albin att emil är där så han kan leka av sig lite:) o jag o joan kommer få sova en hel natt utan barnskrik eller behöva gå upp tidigt:) vi kommer inte ens behöva åka  o hämta honom dan efter för hon kommer o lämnar honom.  det är en toppen barnvakt:) nu ska jag sova så natti natt

Kommentarer
Postat av: panki

Å villken lyx att få en sån fantastisk barnvakt!

2007-11-28 @ 09:53:20
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: panki

Fula bettan, hahaha. Den va kul.

2007-11-28 @ 15:24:28
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0