idag da

inatt när joan kom hem från jobbet så åt vi massa gotti o hade massa mys, o bytte ringar typ:) varade en liten stund iaf sen vaknade gnällkillen:) var bara o gå o lägga sig, slutade med att vi alla somnade i sängen till albins cdskiva med massa barnsånger:)
image17
ringarna
imorse när jag vaknade blev det en snabbdusch o sen iväg till sumpan för o gå en baristakurs grej. det va roligt, men några hjärtan blir det inte av grädden för min del. K lyckades hyfsat bra tycker jag. sen blev det en lunch med K. rödcurrygrej o ris, himlans gott. sen bar det av hemmåt till killarna. myste lite o sen bar det av till kista för o shoppa present till A o C. sen ät vi middag ute på restaurang, helt ok mat. beställde mig en cider men fick en cola. jaha tänkte jag, var väl inte meningen att jag skulle dricka något. o det vidrigaste var att några bord bort satt det ett sånt vidrigt par vrålhångla bland matgästerna.usche. dom blev tillsagda flera gånger tillslut gick dom tur det.

när vi kom hem blev det till o baka en sockerkaka o snart börjar criminal minds o mys i soffan. albin ligger just nu o sover i min famn. så mysigt. jag älskar mina killar så mycket!

herrå.

Kommentarer
Postat av: panki

Ma mysigt :-) Å va fin ringar!! Ska bli trevligt i morgon. No spagettos.

2007-11-02 @ 21:54:36
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0