j*vla skit

var på mvc idag... jippi nästan borta, o då så säger hon, nemen oj, det finns mer här typ låter som det är värsta svampskogen eller blåbärsris! jaha ska dit på måndag får se vad som händer då:( blir så lässen. tur att det är gratis, skulle blivit pank annars hahah.

har varit iväg o handlat lite med mamma min sen blev det att komma hem till mina killar o kramas lite. gick till ica o hämta posten, alla bilder äntligen så nu har jag lite o sysselsätta mej med när albin sover o joan jobbar. I kanske kommer förbi o käkar middag senare.

imorn är det fredag den 2november 2007, bara så ni vet!
imorn ska jag på baristakursgrejsemojs, ska bli intressant tror jag. o sen händer en massa annat skoj.
herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Men shit bananas, vad händer i morgon???

2007-11-01 @ 21:44:14
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! Vilka söta bilder på albin! Detta e emma johnnys ex:D Hur är de med dig?:d

2007-11-02 @ 08:30:05
URL: http://emmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0