kalas i massor

i fredags så var vi på kalas, albin var discokaj o diggade loss till kareoken. träffa massa roliga människor o drack massa zingo:)
idag var det städdag så jag o albin va ut o slängde massa skit i konteinern så nu äntligen börjar vår lägenhet se ut som en lägenhet o inte ett förråd. har fortfarande lite för mkt grejer men nu så är det så. sen när vi flyttar så kommer vi istället ha för lite grejer:) sen bar det av på halloweenkalas. C fyllde 10år. det serverades trollhår, möggliga myrägg o drakdregel. även avhuggna fingrar o drakblod. trevligt var det. fick se film från när joan va 10år, gu va roligt det va. vilken söt liten gobit man har hahah. o sjunga det kan han:)
så nu har man kommit hem, albin sover joan tittar snooker o jag har precis laddat upp bilder:) så nu ska jag väl slänga mig i sängen o somna på engång:) nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0