lång dag

fick sova idag.. så skönt. joan gick upp med albin, så jag sov till halv tolv o då kom albin in o somnade med mig o senare kom joan oxå. då gick jag upp la mig i badet o bara njöt. vi ett så åkte jag o albin till öppna förskolan, albin o tiam skulle få leka av sig lite. blev sång o lek. sen kom Rima o yousef. så vi åkte till stinsen för o shoppa o leka lite. var så trevligt. känns som man kännt varandra hur länge som helst. pratade massa mammagrejer.

sen blev det en liten promenad hem. väl hemma så blev det till o börja med middan. serverades lasagne o tomat/lök sallad o cremefraiche sås. mumsigt var det.
vid nio tiden så bänkade jag mig framför tvn, var juh grey´s anatomy. gu stavas det så? jajja. en ny serie som jag fastnat för. attans. så bra o vill ha mer!!!!

1.Fruarna
2..Grey´s anatomy
3. Criminal minds
4. Ugly Betty, sci, heroes, seinfeld, gilmore girls, 2 1/2men, o.c, brothers & sisters
har jag missat något?

hur ska det gå för mig när jag börjar jobba.. suck kommer missa massor :(
andra program som är hur bra som helst är juh alla homestylingprogram. hur kul som helst juh.
o jag som inte tittade så mycket på tv förut. suck. dubbelsuck
ska gå o lägga mig nu. ska upp tidigt imorn, tvätta o mvc.
herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Grey´s e ju inte så bra ju!

2007-11-22 @ 10:17:43
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0