matmässa

var på matmässa igår, va trevligt, trodde väl att det skulle va mer mat än vad det var. massa vinsmakprovning om man hade köpt en sån biljett vill säga. köpte mig lite böcker, sockergrej o mat till albin:) sen blev det en sväng förbi kista åt lite middag. o sen hem o lekte massor med albin, tog ett långt bad o gjorde kallsupar. sen så var det sängtime. albin sov till halv tio imorse. så idag har han gått o lagt sig halv nio så att han vaknar tidigare på morgonen. för hur ska det gå sen när han börjar på dagis. imorn har vi tvättstuga nio till elva så då måste vi upp tidigt. idag har jag varit på ikea med killarna o shoppat lite:) o mer vill jag såklart ha:) får bli när vi flyttar. sen var jag på mvc. ska dit på torsdag oxå sen så kanske:) pratat en massa med E heheh trevligt samtal så nu får vi se. hon fyllde år idag så vi var bjudna över men det var fullt upp för oss ändå. D har fått ögoninflammation:( så killarna får leka en annan dag. nu ska jag hjälpa joan o flytta lite möbler o koppla in ljudgrejsemojser. tack o adjö

Kommentarer
Postat av: panki

Men hallå, vadå nu får vi se?? Jag blir nyfiken, tell me tell me :-)
Vad shoppa ni?

2007-11-12 @ 22:37:50
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0