mer fredag

hur kan man glömma, albin ramlade ner från vår säng inatt. gu va han grinade, gjorde ont i hela hjärtat. tror nog han mest blev rädd för han verkar inte skadad idag. var iväg till öppna förskolan idag, sjöng lite sen blev det till lidl o handla lite o hämta ut ett hm paket som jag helt glömt bort. var två bodiesar, fin fina. sen åkte vi till kista. shoppade lite julklappar:) eller jag köpte julklapp till mina bröder från min pappa o sen en julklapp till mig från mamma. eftersom det var halva priset på den idag:) i löv hemtex. vad konstigt det ser ut, stavas det så? jajaj. sen när jag kom hem så har jag slagit in paket, både jul o födelsedags. lagat lite god mat, kött med pommes o beasås. mumsigt. sen efter maten så har jag pakat väskorna. vi ska juh ut på äventyr hela helgen. suck kommer va som en död sill på måndag. imorn så ska vi hem till min pappi, efter det födelsedagskalas hos mammi, efter det så ska vi på 30årspataj:) inte nog med det så ska vi sen upp tidigt på söndan för o åka till enköping o hälsa på svärmor o sen lite friends o sen hem. undrar hur albin kommer vara.. trött o grinig eller pigg o glad??

vad hände med fem tjejnamn om det blev femlingar? BINGO lixom. nä nu ska jag titta på idol:)
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0