middag

idag har jag tvättat en massa tvätt, usche va jobbigt det var men nu är det gjort. härligt. sen rensade jag ur två garderober på sängkläder o skit, har en kasse jag ska slänga men måste kolla med svärmor om hon vill ha först, är grejer från M. sen bar det av till kista käka lunch med I köpte en försenad farsdagpresent till joan från albin:) blev en verktygslåda med en hammare i eftersom vår är paj. joan blev glad:) till middan kom A med familj eller dottra va inte med. vi käkade gott o spelade wii, sen blev det förstås fruarna eftersom det är tisdag. killarna var i källaren o kollade bilen. bra för oss för då blev det mer popcorn till oss.

imorn blir det upp tidigt ska till dagis o kika lite. sen tänkte jag ta en sväng förbi stan o lämna hoppgungan vi lånat av C o kanske förbi öppna förskolan så albin kan leka av sig lite:) joan ska rensa sitt skit i källaren:) så det blir nån slags ordning där nere. T ska ha sina sommardäck där o just nu finns ingen plats alls. så nästa onsdag så ska hon hjälpa oss att åka o hämta vår tv:) jätte fin. nu ska jag krypa ner i sängen o glo på tv.

ha det gott herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0