rutin

blää vaknade sju av att albin låg o gnällde en massa, men försökte få han o somna om så vid kvart i åtta gick jag upp, jag gav upp. så istället för att ge han välling i sängen o få han o somna om så fick han den uppe framför tvn i vardagsrummet. jag är en zombie typ. han gjorde som vanligt sin nummer två o var jätte glad. helt plötsligt så blir han trött o gnällig, jag försöker leka med lego han vill inte han vill bara sitta i mitt knä o mysa. slutar med att han somnar, suck. här går jag upp tidigt för att få han att ändra sina rutiner lite, hur ska det gå på dagis sen??? så nu sover han igen. får väl göra ett nytt försök imorn igen. nu ska jag lägga mig i soffan o blunda lite för jag är sååå trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0