sjukvårdsupplysningen

albin somnade nyss i min famn.. så härligt. älskar han så mycket.

kommer nog inte bli så mkt sömn inatt kommer väl mest ligga o titta om han andas. efter middagen idag så började albin blöda näsblod, va väl inget mer med det tänkte jag, men det slutade aldrig att sluta helt. så efter två timmar efter att det börjat så ringde jag sjukvårdsupplysningen. fick rådet att han ska ligga med huvudet högt inatt så han inte får blod i lungorna. vilket inte är så bra. usch får så ont i magen, vill bara grina o få det att sluta men hur lätt är det.
så nu har han somnat o jag är orolig. det är säkert inget farligt men man är juh som man är.

vad mer har man gjort idag? varit i stinsen med mina bröder o ida. va trevligt, ska kanske träffa robin imorn o umgås lite i barkarby. gå till ikea o köpa mig lite onödiga grejer:) nu ska jag fortsätta o titta på csi.
o hur blev det med tjejnamn om det blev femlingar? berit inga nora gun olga???

Kommentarer
Postat av: panki

Näsblod låter inge kul,men det e nog ingen fara. Pussa Albino från mig!

2007-11-26 @ 23:24:18
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0