shopping

blev en resa till öb idag o köpte lite färg, kaktus blev det till albins rum, skulle ha velat ha violett eller nougat till vårt sovrum, men får se vad det blir. sen lite mat på willys o sen hem. kom hem käkade lite rester, var himlans gott fast det var rester. badade lite med albin o sen blev det en tripp till kista utan killarna. shoppade mer trosor, en polo o ett jätte fint linne till mig:) sen så hittade jag lite kläder till albin. två par byxor o en jacka typ. så himla fint var det. kom hem o skulle visa joan mitt fina linne, då ser jag att det är sönder.
SUCK!!!!!!
ska pröva polotröjan o ser att den oxå är typ lite sönder
DUBBELSUCK!!!!!
får åka o byta i veckan, imorn så blir det barnkalas. nu ska jag kolla på en b-film:) hahah ha en trevlig kväll!
herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Meh va dåligt med trasiga kläder! :-(

2007-10-27 @ 23:15:32
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0