dagismöte

var på dagismöte idag, intressant får veta nästa vecka om vi kommer in. ska boka tid imorn så vi får gå o besöka det andra dagiset oxå. så man kan bestämma sig för vilket som verkar bäst.
sålde en säng idag som stått i vår källare i ett år typ. skönt o bli av med den. har rensat där nere oxå så på lördag så blir det till o slänga lite grejer när conteinern kommer. måste försöka forsla bort vårt jäkla torkskåp. jajjaa det får bli ett sneare problem.
sålde vår ena brio vagn i onsdags oxå så nu är det bara ena vagnen kvar hoppas verkligen jag blir av med den. nån som är intresserad av en babytravel lyx -07 bara använd på sommarårstiden förra året. 500kronor??? nån???
ska jobba hela helgen, 13-23.30 suck. men ibland så måste man.
ska beställa lite kläder imorn från ellos. har äntligen hittat en fin biikini som jag hoppas jag får på mig:) hade juh även dunnis party i tisdags då jag shoppade lite oxå. oppss borde kanske inte köpa så mycket grejjer just nu.
fast jag är väldigt duktig, tar med mig matlådor/färdigrätter till jobbet. mkt billigare blir det än o gå o handla massor.
ska väl kryp ner tills sängs så man orkar upp tidigt imorn o busa lite med albin.
image138
jag älskar min man:)
image139
o vår son

ha det bra!
kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0