fullt igång

då har man börjat jobba på riktigt. första veckan klar, ska iof jobba extra imorn. kan behövas eftersom jag tagit ledig den 27e . hoppas bara att nån på aw kan ta det passet.
kan juh säga att kroppen inte är van med detta arbete. brukar gå lägga mig tidigare o gå upp tidigare nu så blir det sent till sängs o upp sent typ. hjinner leka lite med albin på morgonen innan jag åker. imorse så hittade jag inte min mobil eftersom albin tagit den när jag sov. joan o jag vände upp o ner på hela lägenheten typ. dammsugit o röjt undan albins leksaker men hittade den ändå inte suck. helt plötsligt kom  jag på att shit tänk om han försökt trycka in den i cdspelaren. o där i låg den. skönt o hitta den:)
ska snart iväg till kista äta lite kanske klippa mig o hitta lite grejer som jag vill ha:)
kramar

Kommentarer
Postat av: Ingela Malmros

hu va tiden rusar iväg.. Det är inte kul att börja jobba igen när man vart hemma så länge. Man saknar allt mys och så. Nu får Joan det istället. Ska du vara med på städdagen den 18:e? Själv skall jag hjälpa en kompis och flytta i ett 3 våningshus utan hiss. Tungt.... ;-)Hörs av Kram Ingela

2008-04-05 @ 19:38:23
URL: http://vingela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0