jo men

har som sagt börjat jobba. började förra tisdan har jobbat sen dess typ, va ledig lördag o söndag. helgen flög förbi med raketfart, hann iaf klippa mig o färga håret. imorn så är det den stora dagen, fredag den 11april 2008.
då vi blir en familj på riktigt verkligen, vi gifter oss i solna tingsrätt vid 13:) jag joan, albin o ida. min underbara vän. har inte bjudit in några andra eftersom vi ville ha det för oss själva. joan o jag åker sen i väg på kryssning med svit o massa gotti. albin ska vara hos mormor.
sen i sommar så blir det en "bröllopsresa" till bulgarien med två andra underbara människor, annica o roger. ska bli så härligt längtar verkligen. annica ska även styla upp mina naglar imorn innan:)
joan hämtade ut min ring igår, den är sååå fiiiinn...

till något annat nu, jobbet är jätte roligt o vara tillbaka till. tråkigt med arbetstiderna bara. all min vakna tid går åt mina killar mest till den lille. vill krama hela tiden. hinner knappt blogga, ringa nån eller ens ta hand om mig själv känns det som. prio ett som gäller här.. ska snart åka till jobbet sen ledig tre dagar. ska bli skönt.
började första jobbvecxkan med matlåda varje dag andra lite sämre med, men så svårt o komma på vad jag ska göra.
ska nu gå o kamma till mig lite busa sista halvtimmen sen kanske börja tänka på refrängen.
en ny favvolåt nu är
red house painters - drop
tycker om väldigt mycket.
jajaj ha en trevlig helg allihop. kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, grattis =) Låter ju underbart , mysigt att gifta sig=)

2008-04-10 @ 14:44:34
URL: http://emmoa.blogg.se
Postat av: panki

Hej Gifto. Men du, du va ju inte ledig i söndags, senilo :-)
Vi lär ju inte kunna gifta oss på bra många år, R måste ju jobba ihop till värsta feta diamantringen! Hehe, den ska det inte snålas på, det kan jag lova!

2008-04-10 @ 17:19:06
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Grattis grattis från Ingela och Mats och grabbarna från Kotkagatan. Hoppas att ni får en bra dag och en fin resa på er stora dag.

2008-04-10 @ 21:07:57
URL: http://vingela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0