rens igen

har rensat min garderob idag igen. blev mest till o byta plats på vinterkläder o vår/sommarkläder.

har varit på restaurangmässa, var väldigt intressant hittade en del saker som kanske skulle passa till cafet. var jätte roligt men väldigt jobbigt mot slutet. kom hem ganska sent så det blev pizza till joan o sallad till mig, fyyy va äcklig den var. aldrig mer därifrån.
har varit duktig  idag oxå, deklarerat, fyllt i lite dagispapper, ska på möte på tisdag o skriva under så albin får börja på det dagiset:) skrivit under skatteverks papper angående mitt mellannamn.
imorn blir det till o gå upp tidigt o åka till läkaren o sen direkt till jobbet, kika i kista efter ett batteri till buggis:) om affärerna hunnit öppna.

ja just det, har börjat men en ny nattningsgrej som funkar jätte bra hittills. albin är jätte duktig:) o hur mysigt är det inte o få komma hem tidigt o när man öppnar dörren så kommer albin springandes mot en o viftar på armarna för o få en kram. gu vad jag älskar min son, o hans pappa:)

på lördag så kommer annica o roger o leker ska bli riktigt skoj har inte setts på ett bra tag.
söndag ska det lekas lite o fira annica.
tisdag möte dagis:)
på onsdag så är det väl typ valborg då blir det brasa i akalla by, mys mys.

nu sängen natti!!!

Kommentarer
Postat av: panki

Villket dagis blev d?

2008-04-24 @ 23:15:22
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0