andra advent

då har man missat att blogga på några dagar tydligen..
har noll minne på vad jag gjort.
det jag kommer ihåg från fredan är att jag , albin, jenny o zeke var en sväng till kyrkans öppna förskola. albin fick leka av sig lite o sen var det sångstund. albin satt bara o gapade o tittade på alla instrument. sen var det bara o ta det lugnt hela dan. på kvällen kikade jag o joan på film, pirates of caribbean nummer 2. sjukt seg men man måste juh se alla delar. till middag så serverades det en tacogratäng med massa gotti.
lördan så åkte jag o albin ut till mamma. albin fick leka av sig en massa med emil. sen busa med zigge en massa, nisse sprang sin väg bara. skönt o bli bjuden på god lunch o bara ta det lugnt. tittade lite på american pie the wedding. när det var dags o åka hem så ville jag gärna ha haft med mig joan eftersom albin grät från huddinge till sollentuna. kände hur alla titta på oss o tänkte "kan hon få tyst på ungen nån gång". så jäkla jobbigt när man verkligen försöker på alla sätt o vis o man verkligen inte lyckas. halv nio somnade både jag o albin framför shrek. vaknade vid tolv när joan kom hem från jobbet. vi började kolla på jackie brown en film på trean. var helt ok o lite sjuk. somnade vid tre.
tur att albin sov länge imorse. efter frukost så var det bara o klä på lilltrollet. vi var iväg på julmarknad på 4Hgården. där träffade vi massa trevliga människor från dagis o även tiam o behnaz, albin fiskade i fiskdammen, red på en jätte söt ponny o såg tomten. till lunch så blev det korv med bröd. sen var det bara o gå till bussen eftersom vi var bjudna på 1årskalas. albin hade jätte kul. åt massa gotti o lekte. så påvägen hem så somnade albin mot min arm på bussen. så söt. joan fixade wok till middag, var asgott. har hunnit bada, o nu ska jag o albin lägga oss. joan ligger i soffan o mår dåligt, stackarn. kom på att idag så är det 1månad kvar tills grodan ska komma, enligt beräkningarna vill säga.

trevlig söndagskväll!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0