ändrade planer

ska lata mig lite idag. har ingen ork. mycket ont i benet har jag oxå. fick mig lite kramp i benet igår kväll. eller lite? jag stog o hängde i hatthyllan o grät för jag inte fick av mig stöveln. o när ja tillslut fick av den så kunde jag inte stödja mig på benet. fick proppa i mig alvedon för att kunna sova. så idag blir det inga nålar. pappa kommer över snart med lite grejer, äntligen. då kanske han kan få upp två hyllor i barnens rum. ska kika på lite papper oxå.
tvkvällen igår var inget speciellt, vilket var tråkigt. varken fula bettan eller fruarna gjorde mig "längtar till nästa tisdag". hoppas på att grå är bra ikväll. nej nu ska jag lägga mig på soffan. kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Men gud, stackare! Hoppas du blir bra snart!

2008-12-03 @ 22:53:49
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0