dags o bli frisk?

usch o fy...
har feber, hosta o fått mig en bläig förkylning. idag är det lite bättre än igår men det är inte så stor skillnad. ont i hela kroppen för att man ligger o sover hela tiden typ. o att man har foglossning gör inte saken lättare. idag när vi vaknade så var albin lite gnällig. o nu så här på eftermiddan så är det han som är hängig. feber, hostar o snoret rinner som en tok. tur att det är nu så man hinner bli frisk till jul. försöker få i oss vitaminer, men svårt när man inte har lust med något. vill bara ligga i sängen o sova sig igenom det typ.
albin har däckat i soffan framför grinchen, tur det kanske den kan vara lite läskig när man inte är så gammal. jag lyckades precis få in min tvätt i garderoben. är bara joans o albins kvar men får ta det imorn typ. om jag orkar. var juh så mycket tvätt. aja nu ska jag sätta mig i soffan o må dåligt. ha en trevlig söndag! kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Usch, fy va jobbigt. Hoppas hoppas att det blir bättre!!

2008-12-21 @ 18:33:36
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Krya på dig, gumman! Puss

2008-12-21 @ 20:51:10
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0