kärlek av en slump

har hittat mig en ny kärlek.. lyssnade runt på lite låtar på you tube, då den bara var där. vet nog inte riktigt varför jag tycker om den så mycket. en gammal kärlek är juh inte heller fel. den känns lite julig på någe vis. filmerna är juh toppen iaf.

efter att ha hämtat albin så blev det en snabb vända hem för att byta om. sen var det bara o åka till läkaren i sumpan. så nu är jag sjukskriven till bf, när det nu blir. var in på jobbet o sa hej:) trevliga filurer som jobba. idag gick jag in i v 37. så nu är det nära. förstår inte vart tiden tagit vägen? känns nästan tråkigt att snart inte gå runt o vara gravid. känna foten som sticker ut konstant i vänster sida.

har hunnit med o städa här hemma, vilket känns toppen. joan har vattnat blommorna oxå. var på tiden tydligen. jag har skrivit en shoppinglista inför imorn då det blir storhandel med mammi. allt inför jul ska köpas. har satt igång extrakylen. så man kan säga att jag är redo. får se hur det blir med tvn.

ska nu lösa lite nybörjarkryss. slappa lite innan läggdags. go natt!!

Kommentarer
Postat av: tess

Åååååh... Rufus Wainwright och Dido.. två favoriter!!! :)

2008-12-18 @ 22:52:21
URL: http://http:tessconfidetial.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0