klump

usch har som en klump i bröstet. att det ska vara så svårt. kan jag inte bli liten så man inte behöver besluta vuxengrejer. jaja. joan är bäst, så det finns en lösning.
sitter här o äter min andra frukost som vanligt. väntar på att ida ska höra av sig. ska till ikea en snabbis. hon ska köpa en massa flyttkartonger. vill juh inte hon ska flytta, när ska jag hinna träffa henne när det är så långt bort. samtidigt så är jag så glad för hennes skull.
idag är joan ledig, han ligger på soffan o latar sig. sen efter ikea så ska jag nog få igång han. riva skåp o höja spjälsängen. sen har jag lite o fixa. måste städa i städskåpet. hahah. det är en enda röra där.
sen kanske man måste börja planera lite inför jul. vilka som kommer o vad som behövs göra o vad folk ska ta med. hur många stolar behövs o bord. usch mycket blir det o stor är jag. sen måste jag nästan börja planera inför albin 2år o att grodan kommit till världen. vill juh inte ha en massa folk som kommer i skift för att se på bebis. får smälla ihop det . kanske hyra lokalen. dags o planera lite smått där med.
jajja.. måste fixa iordning mig nu för snart är hon nog här. kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Ja d e inte lätt att fatta jobbiga beslut alla gånger...

jag vill inte heller att Ida ska flytta :-(

2008-12-04 @ 22:59:46
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Men alltså! Tar du det någonsin lugnt? Du måste komma ihåg att vila gumman! Puss

2008-12-06 @ 14:49:54
URL: http://tessconfidential.blogspot.se
Postat av: Marguerithe

Du måste inte planera allting själv. Ni är faktiskt 2 vuxna i familjen. Och du vet väl att det bara är att säga till när det blir för mycket. Vi är några som kan hjälpa till. Kram och sköt om dig och grodan så att inte grodan får allt för bråttom till världen. KRAM igen

2008-12-10 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0