kortare

nu börjar listan med saker som behövs göra här hemma bli kortare. fick stryka massor idag. lister i alla rum känns juh kul. kökslampan ska flyttas imorn efter att vi köpt en längre sladd. det är spacklat i hallen, ska putsas lite till. ska bara komma överens med joan om vad vi faktiskt ska göra i hallen. med förvaring, hyllor måleri o sånt. ska köpa mig lite trösklar imorn om jag orkar efter luciafirandet. ska vara på dagis 7.15 senast. ojojoj. ska strax kika på criminal minds o äta en sen middag. har ingen matlust alls:( har även köpt mig en klänning idag:) som jag ska ha på jul, är mycket nöjd o joan tyckte den var fin på o det känns juh braigt.

jajajja sov gott folk! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0