lucia

gick juh o komma upp imorse, men va trött man var. var vaken mellan 1.50-3.30 eftersom nån drömde mardrömmar eller något inatt. var tvungen o titta på ztv mellan 2 o 3. sen blev det pongo i sängen, så jag halvsov medans albin oxå gjorde det.

kom till dagis i tid o alla barnen var hur söta som helst. lämnade av dom på lilla avdelningen o gick sen över till stora avdelningen. satte oss längst bak eftersom annars så skulle inte dom små barnen sitta kvar. det bara rann en massa tårar när dom kom insjungandes. jag o katerina satt o torkade tårar i fulla muggar. lyckades inte få någon bra bild eftersom vi inte fick fota under sjungandet. jajaja blev lite bilder under grötfrukosten. åt mig en braänd pepparkaka som nån av barnen gjort:) lite tomtegröt o en smörgås. efter frukosten så var det bara o gå hem. skulle till bauan men stannade hemma eftersom jag har så ont. gick o la mig o sov några timmar. sen bjöd min kille mig på lunch, jag åt fisk. mumma. o nu har jag kommit hem från dagishämtning. ska snart åka till kista med albin o kika lite om jag orkar.

jajaj nu är det bajsblöjan som ska bort för annars kräks jag. hahah kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0