måndag idag

igen... fick dra upp albin strax efter halv åtta. tröttkillen somnade sent igår oxå. han skulle bara busa massor med johnny. visa alla leksaker o läsa en massa böcker. johnny var nog lagom road:) har varit en skön morgon inget stress, utan bara tagit det lugnt. väntar på att jenny ska höra av sig så ska vi hitta på något. senare idag så ska jag till sumpan, till mvc o kolla läget med grodan. inte långt kvar nu. magen är stor som ett hus känns det som. så fort man ska göra något så är magen ivägen. kan knappt sätta på mig skorna själv. har fortfarande inte lyckats boka in nån pedikyr o lite massage. skulle verkligen behövas.



nu pratade jag med jenny. vilka svåra beslut vi måste ta jämt. vilket centrum vi ska till. kista är så tråkigt o så nära så dit kan man åka jämt. så vi kan inte bestämma oss för vart vi ska. jajaja. ska ta o väcka johnny o sen göra mig redo. återkommer senare med vilket centrum det faktiskt blev:) kramar




man kan säga att det är lite senare nu...
blev jakobsbergscentrum, inte mitt favvocentrum. men kul o vara på något annat ställe. jenny hittade sig två par byxor. allt jag köpte var ett anteckningsblock o en tröja till albin typ.
besöket hos mvc tog en liten stund idag. skrev en sammanfattning inför förlossningen. tog alla prover som går typ:)
kan inte låta bli o jämföra med värdena som jag hade med albin. här får ni se. är i v.36 typ.

                                      albin:                                      grodan:
vikt jag kg:                   76                                            79
symfys mått:               33                                            33
hb:                                118                                          114
fosterljud:                    146                                          136

gick förbi min sjukgymnast för att göra mig skuldfri. behövde inte betala. han är så snäll. lovade att jag skulle komma o visa upp min lilla groda när den kommit till världen. förbi jobbet o sa hej o hämtade johnnys väska. sen hämta albin på dagis, skynda hem o laga middag o nu sitter jag här. ska strax gå igenom all reklam. me love it. jajaj. ha en trevlig måndag kramar


Kommentarer
Postat av: panki

jag kan göra en pedikyr på dig :-)

2008-12-15 @ 16:51:54
Postat av: Emilié

du får massage sen när grodan tittat fram :) provet gick åt skogen :/ hoppas på resultatet imorgon! sov så gott :) KRAMAR!

2008-12-15 @ 22:43:55
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0