nån som hör hur jag låter?

kände imorse när jag vaknade att det var något som var knas. jobbigt att hosta lixom. så under dagen så har det bara blivit värre. har nu feber o tappat rösten typ. suck. lagom till jul plus att idag var nog första gången på länge jag känt att fan jag orkar inte. jag orkar inte gå sitta ligga. nånting. magen värker o jag vill bara må bra, inte bli sjuk :(

har idag handlat allt för jul. fattas bara julmusten som var slut. kommer in imorn så då får killarna gå o handla. så kan jag vila mina ben lite.
joan kom precis upp med sista tvätten, blev hela 7maskiner. shit säger jag. tog hem allt från dagis eftersom han inte ska dit förns 6januari. tvättade alla ytterkläder oxå. har en skitgris till son. han har tydligen varit elak idag på dagis. slagits massor o retat andra barn genom att ta deras leksaker. han kan behöva lite lov nu. ska dricka upp mitt te nu o bädda ner mig. ha en trevlig fredag gott folk! kramar

Kommentarer
Postat av: Buggis

Kram!

2008-12-19 @ 21:21:02
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=buggis
Postat av: Jenny

Lilla stackare. Nog dags för dig att varva ner inför förlossningen nu. Din kropp verkar ju säga ifrån.

Hoppas du känner dig bättre snart så att du får vara frisk över julen.



Förresten....jag var i den där stooooora in & finn affären igår. Dit får vi ta en utflykt med bebbarna så småningom!



Kram.

2008-12-20 @ 09:32:04
URL: http://lokezeke.blogg.se/
Postat av: panki

Du måste vila nu så du blir bättre. Jag dricker Treo och hoppas på det bästa jag :-) Jävla skitjobbigt är det att vara förkyld. Blä. Stackars oss.

2008-12-20 @ 13:11:09
Postat av: Marguerithe

dags att ta det lugnt nu om inte du ska få bebbe 2008. Kram

2008-12-20 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0