pyjamasparty

blev en "frukost" hemma hos jenny efter dagislämning. coca cola med ljus ischoklad. hur gott som helst. ljusischoklad is the shit, tycker inte om mörk. sen till tio så var det dags för fotvård i akalla. himla braig var hon. sen var det bara o gå hem o vända. iväg till kista. träffa ida o äta lite o sen handla på apoteket o game. ida åker på fredag, hem till övertå. kommer sakna.

albin har idag varit på pyjamasparty. 3 middagsportioner fick han i sig. lekte o stojade en massa. så när vi kom o skulle hämta så grät han hela vägen hem. han var mycket trött! joan o jag var en sväng till kista, åt pizza o kika runt lite. köpte godis för 2.90hg. som om jag behöver det. suck men nu är det köpt. behöver inte äta upp allt :D jajjaj ska väl kanske slänga mig i sängen, känner på mig att det blir en jobbig natt. ha en trevlig kväll! kramar

Kommentarer
Postat av: Buggis

Kram på dig, det blir nog en ganska bra natt :)

2008-12-18 @ 02:23:21
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=buggis
Postat av: Tess

Alltså... jag säger det igen! Tar du det någonsin lugnt??? Hjälp! Puss

2008-12-18 @ 08:28:13
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0