ta det lugnt?

ta det lugnt? vad är det? skulle bara lata mig idag eftersom jag haft så ont. men så kom pappi förbi. så nu har vi lister i vardagsrummet o hyllor i barnens rum. men eftersom det blir dammigt av borrmaskiner så var jag tvungen o dammsuga. o när man håller på så kan man lika gärna göra hela lägenheten. suck. o eftersom  jag fått upp hyllorna så kunde jag tömma byrån i hallen. o nu står den tom så nu kan jag tömma byrån i badrummet. o så fortsätter det så. kanske ska göra mig lite lunch nu o sen fortsätta. men va sjukt det är, att när man tänker att man ska ta det lugnt så blir det alltid så här. jajaj. återkommer senare. herrå

Kommentarer
Postat av: Panki

Oh, lister! Coolt.

2008-12-03 @ 22:55:23
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0