tack

tack för alla inlägg o sms o allt som jag inte kan komma på. allt är jätte bra med oss. vi hostar o har oss fortfarande men är på bättringsväg. tyra är väl den enda som klarat sig. albin är en stolt storebror. kommer o klappar på syster sin med jämna mellanrum. han har väl blivit lite mer mammig o pappig än innan. vill visa mycket o ha uppmärksamhet ganska ofta. försöker inte priotera nån utav dom utan båda får vänta på sin tur. låter kanske hemskt men ja det går bra än sålänge.

idag har vi varit på 4h gården, albin har fått rida på ponnyn. kikat på kaninerna. fått söndagsgodis på ica. nu ligger han i sängen helt utslagen. tyra ligger hos sin pappi o myser o jag funderar på o gå o duscha. i lugn o ro typ.
helt sjukt va hungrig jag är hela tiden oxå. glömt hur det var att amma. o törstig. men man känner sig tryggare den här gången man har juh varit med om allt för inte så länge sen. man tar sig tid för vissa saker o så. nej nu måste jag gå. ha en trevlig söndag! kramar

Kommentarer
Postat av: Buggis

Jag vill komma och träffa lilla Tyra men väntar tills ni är lite friskare så att ni orkar med besökare, krya på er.

Kram till ALLA!!!

2008-12-29 @ 18:54:50
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=buggis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0