tipp tapp

albins favvolåt just nu. lyssnar på you tube o så fort det tar slut så skriker han meeeeeeaaaa!!!! o gör massa rörelser till låten. sen får jag massa pussar med jämna mellanrum. trevlig luciamorgon:) joan småsnarkar i soffan. fick mig en mysig luciafrukost med hela familjen iallafall. det som fattas nu är snöööööö. vill ha! göra idag da? orkar man ta sig till bauan? får se. ska komma på nån middagsplan eftersom annica, roger o johnny ska äta här. jajaja dags o klä på min lilla tomtenisse. hörs senare. kramar

Kommentarer
Postat av: Emilié

Du med gumman! Hoppas ni mår bra allihopa :)

Jag ska plugga -nu på en gång :D Kram, kram!!

2008-12-13 @ 12:40:43
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: golftjejen

Hej tjejen!

Brukar kolla in din sida lite då och då :) är så nyfiken på din kula ju! Är så glad för er skull ska du veta!

Om du vill ha snö får du komma och hälsa på mig...-10 och en halvmeter snö...sjukt kallt!

Stor kram på dig och god jul!

2008-12-14 @ 19:58:29
URL: http://golfnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0