tisdag av den sämre sorten

hahahah...
jag som älskar tisdagar annars men inte idag. inge bra på tv ikväll juh:(
albin sitter just nu o äter, o jag väntar på att klockan ska bli 18 så vi kan gå till lokalen o fika lite o lämna post. sen blir det till o gå hem o bada både mamma o son. jag är en skitgris o albin har kanske blivit nerkissad idag. antingen av sig själv eller av en annan. jag tycker det är lite små roligt. jajaj. sen välling o mys i sängen. är så himla trött.
imorn så ska jag få fotvård. äntligen. längtar verkligen. kanske en tur till kista o käka god lunch. hmm..
sen så är det pyjamasparty på dagis på kvällen. hur roligt som helst för barnen. vet inte vilken pyjamas jag ska välja till busungen.
nu är han färdig. dags o tvätta av han i ansiktet. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0